Moeder van nijntje Geplaatst: 16 november 2021 Geplaatst: 16 november 2021 Hallo. Donderdag gaat mijn ene konijn naar de dieren arts voor snot alleen weet ik nou niet zo goed of ik mijn andere konijn ook mee moet nemen. Wat is jullie ervaringen en tips Groetjes
happy211 Geplaatst: 16 november 2021 Geplaatst: 16 november 2021 Het advies is eigenlijk altijd samen naar de DA. Anders ruikt de ene vreemd als je terugkomt en dat kan voor onrust zorgen, zeker als het konijn ook nog zwakker is. Bedoel je qua besmettelijkheid van snot? Als ze bij elkaar leven, tegen elkaar liggen en elkaar wassen, dan kunnen ze het ook doorgeven. Daarvoor geeft samen in een reismandje dus geen extra risico.
Moeder van nijntje Geplaatst: 16 november 2021 Auteur Geplaatst: 16 november 2021 @happy211 ja mijne een konijn heeft in het verleden al eens snot gehad bij de opvang is hij daar voor behandeld. En zag ik dat hij er weer last van had dus dacht ga maar even naar de dieren arts. Ik heb gekeken maar mijn andere konijn heeft nergens last van. Dus dan neem ik ze alle twee mee bedankt:)
Aanbevolen berichten