Bunnyyy Geplaatst: 1 november 2021 Geplaatst: 1 november 2021 Hellpp!! ik kom net thuis en zie dat de konijntjes fruitellas hebben gegeten. Ik denk dat ze elk driekwart of een halve fruitella hebben gegeten. Ik maak me echt zorgen wat zou ik doen??
Marjoleink Geplaatst: 1 november 2021 Geplaatst: 1 november 2021 Ze de komende 24 uur goed in de gaten houden. En als ze niet willen eten met gierende banden naar de dierenarts of de spoeddienst. Door de suikers kunnen ze darmklachten krijgen. De spijsverteringscyclus van een konijn duurt ongeveer 24 uur, dus morgen om deze tijd kun je weer rustig ademhalen. 1
Bunnyyy Geplaatst: 2 november 2021 Auteur Geplaatst: 2 november 2021 Heel erg bedankt! Ik ga ze goed kn de gaten houden.
Evee Geplaatst: 2 november 2021 Geplaatst: 2 november 2021 Goed opletten het gedrag en op de keutels. Blijven ze goed eten en drinken? (zo niet, dan moet je direct naar de dierenarts!) Zijn de keutels normaal? (Worden de keutels kleiner, raar van vorm, zijn er geen keutels of is er diarree, dan moet je zo snel mogelijk naar de dierenarts). Hoe is het gedrag? Als dat rusteloos is, of juist heel stil, dan moet je ook naar de dierenarts.
Aanbevolen berichten