Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Hey allemaal, Freud heeft, vooral aan 1 oog, een wat rode ooghoek. Er zit ook vaak wat opgedroogd korstje. Nu heb ik gelezen dat het een veelvoorkomend probleem is bij franse hangoren, die ogen van ze. Ik veeg het minikorstje nu steeds weg met een nat keukenpapiertje, hij laat dit gewoon toe gelukkig. Maar het rode blijft. Heeft iemand hier ervaring mee?Is het verstandig nu al doorlopend met zo'n antibiotica zalf te smeren?Hij is bijna 5 maanden nu. Kan er geen foto van maken, vriendlief heeft de camera voor het weekend mee. Thanks!
Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 Hij heeft ook vooral in dat ene oog, zo'n derde ooglid. Iets als dit: Alleen dan grijziger en ook niet altijd zichtbaar, vooral als hij relaxed ligt. Kan dit kwaad?
Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 (wow, die foto komt hier iets groter te staan, haha!)
Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 Nog een P.S. Bij het fotohoekje onder zijn middagdutje en dan de laatste foto, daar kun je z'n oog wat beter zien.
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 mooie foto maar dat rode hoord zo niks aan doen.Wat je nu op de foto ziet is het 2 e oog lid.Wat hun ogen exstra beschremd.Dat zie je vooral als je hun over het kopje aaid.Dan blijft dat lid wat langer hangen.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 deze foto is freud niet he..
Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 Nee dat is inderdaad Freud niet Was alleen even ter illustratie van dat ooglid. Bij het fotohoekje bij freud's middagdutje zie je z'n oog goed op de laatste foto. Ook het rode hoekje (is niet hetzelfde als die grote foto nl).
Mireille Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 iik zie het op die foto's niet echt goed, maar een derde ooglid is normaal bij fransen dan voelen ze zich lekker relaxt.Wondjes bij de ogen echter niet, knip zijn duimnagels eens bij, vaak is dat de oorzaak
Freud Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Geplaatst: 23 februari 2008 Dat dat normaal is wist ik niet! Nogmaals een bevestiging voor de relaxheid van Freud dus Uhm, ik zie mezelf eerlijk gezegd niet 1,2,3 zijn nagels knippen. Pak hem nooit op, laat staan dat ik het voor elkaar krijg (en durf...) om zijn nagels te knippen. Als we hem laten enten kan ik het wel door de DA laten doen had ik bedacht. Ondertussen misschien ook al met zalf smeren als het erger wordt.
Mireille Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 ik weet niet wanneer je laat enten, maar als zijn duimnagels te lang zijn zal het probleem alleen maar verergeren.Als je naast de deur had gewoond had ik het wel even komen doen, maar misschien is er iemand in de buurt die het ook kan
Aanbevolen berichten