Thessa Geplaatst: 22 februari 2008 Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Mijn mama gaat straks, terwijl ik nog op school ben,met Stampertje op bezoek bij de DA...Deze week had hij uitwerpselen hangen aan zijn kontje. Gisteren hebben we dat laten weken,en helemaal eraf gedaan.en nu ga ik weer kijken (juist),en het hangt weer helemaal vol:(( Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Zijn darmen ofzo?Hopelijk is het niet erg... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 22 februari 2008 Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Ja als ze zo plakpoep hebben is er inderdaad een probleem met zijn darmen .Je maakt dan een héél goeie beslissing om naar de dierenarts te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 22 februari 2008 Delen Geplaatst: 22 februari 2008 Succes bij de da! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thessa Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2008 er is verandering...Ik ga mee naar de DA.om 15.15 uur mogen we gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 22 februari 2008 Delen Geplaatst: 22 februari 2008 En? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thessa Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2008 Zijn oogje is ontstoken,daar moet ik 2keer per dag oogdruppels in doen.Hij kreeg deze week ook een lopend oogje.Door de plakpoep, kreeg hij ook een wondje op zijn boekmet schimmelinfectie,daar moet ik een zalfje opdoen 1 keer per dag.Hij heeft ook iets aan zijn darmen,als je ernaar luisterd, hoor je iets. Daar moet hij antibiotica voor nemen.in het drinken (emdotrim ofzo).Ook heeft hij een spuitje gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 februari 2008 Delen Geplaatst: 23 februari 2008 zo hij heeft het flink te pakken dus sterkte met hem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 23 februari 2008 Delen Geplaatst: 23 februari 2008 Ik hoop dat hij er vlug weer bovenop is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 23 februari 2008 Delen Geplaatst: 23 februari 2008 Ik hoop ook dat hij er snel weer bovenop komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten