FlappieLeeuwtje Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Hoi allemaal, Zojuist ontdekte ik bij leeuwtje een witte vlek in zijn oogje... het ziet niet uit als reflectie... Heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt?  Ik ben bang dat we maar weer eens langs de dierenarts moeten😖 Ben er echt niet gerust op😟
Eefje Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Ik denk daarbij meteen aan ec, al zal het vast ook andere oorzaken kunnen hebben. Zo snel mogelijk mee naar de dierenarts, zeker bij ec zijn de eerste klappen goud waard.
Evee Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Zit het echt in het oog? Of meer er op? Ik kan ook niet goed zeggen of het een beschadiging is, of dat het eerder een vlek van bijvoorbeeld EC is. Dierenartsbezoek is in beide gevallen wel verstandig, zou ik ook niet te lang mee wachten.Â
FlappieLeeuwtje Geplaatst: 30 september 2021 Auteur Geplaatst: 30 september 2021 Dank je! Waar staat ec voor?
Kolino Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Een heel moeilijk woord. Encephalitozoon cuniculi.
Evee Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Hier staat meer info over EC: Â https://www.bunnybunch.nl/informatie/Encephalotozoon-cuniculi-EC-Konijn
Aanbevolen berichten