Ga naar inhoud

vies oog

Farfa

Aanbevolen berichten

Pandan, ons witte konijn, heeft sinds gister een soort van "nattigheid" om haar linkeroogje. Ik denk dat ze een vies oog had en tijdens het wassen de viezigheid uit haar oog heeft geveegd, maar moet ik hier erg op letten?

Ze hebben eigenlijk nooit vieze ogen gehad, maar het lijkt me dat het kan gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jongens... Ik houd het dus goed in de gaten. Er komt (zo te zien) geen viezigheid uit, maar de haren om het oog zijn nog steeds vies. Heb het schoongemaakt zoals de tips hier, maar krijg het niet helemaal schoon en heb ook het idee dat Pandan dat zelf een beetje moet doen.

Heb wel het idee dat het oog (een beetje) geïrriteerd is. Hieronder wat foto's, misschien dat iemand iets herkent en/of ziet?

022208_214307.jpg

022208_214254.jpg

022208_214230.jpg

Gemaakt met m'n telefoon dus niet echt optimale kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

langharige rassen kunnen wel eens vaker problemen hiermee hebben, maar het kan ook aan wat anders liggen.

Heeft ze er een strootje ofzo in gehad?

Hoelang zijn haar duimnagels?

Zit het haar vaak echt in het oog dan zou ik het bijknippen.

Daarnaast kan je als je het oogje schoon maakt het beste afgekoelde kamillethee gebruiken aangezien dat rustgevend is voor het oog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .