YvonneH Geplaatst: 20 februari 2008 Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Het gaat nog niet echt beter met Fuzzy. Sinds gister had hij geen biks meer gegeten en een klein beetje hooi maar. Vandaag heeft hij ook nog niet echt gedronken. Ik ben ook ziek dus mijn vriend heeft vandaag een thermometer gekocht en dwangvoer gehaald bij de da (juvenile dwangvoer). Zijn temperatuur was ong. 39,5 vanmiddag. Heeft er iemand ervaring met griep bij konijnen? Ik vraag me af wanneer het weer beter zou moeten gaan. Hij slaapt nog erg veel en ziet er ook echt moe uit. En heeft iemand nog tips voor het temperaturen van een konijn want vanmiddag had m'n vriend er best moeite mee (om de juiste plek te vinden zeg maar). Weer een hoop vragen maar begin me toch wel een beetje zorgen te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 20 februari 2008 Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet van mijn stage dat je bij alle kleine huisdieren ongeveer dezelfde manier kunt gebruiken. Je zet Fuzzy voor je op tafel zodat hij met zijn neus richting je armholte staat. (Ik noem nu even voor het gemak je rechterarm.) Dan sla je die arm om zijn lijfje heen, zodat hij niet wegkan. (Niet knijpen natuurlijk.) Op die manier ben je met je rechterhand bij zijn staartje. Die til je een beetje op en als het goed is kun je dan de thermometer in zijn achterste doen. Hopelijk wil het zo een beetje lukken en beterschap voor jullie allebei! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2008 Ah, dankjewel Lieke, ga ik morgen zo proberen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...