YvonneH Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Ik ben vanavond met Fuzzy naar de da geweest. Gister had hij 1 traanoogje en at hij (dacht ik tenminste) ietsje minder. Vanaag had hij zelfs 2 traanoogjes. Vanmiddag de afspraak gemaakt. Hij heeft vanmiddag bijna de hele tijd geslapen en voordat we weggingen zag ik dat z'n neusje ook een beetje nat werd en voelde hij een beetje warm. Bij de da bleek dat hij griep heeft en hij had net zelfs koorts: 41,3 maar liefst! Arme Fuzzy. Hij heeft Bactrimel en Metacam gekregen dus ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt! Nu net kwam ik beneden en had hij echt een snotneusje en moest daardoor ook niezen (dat had hij tot nu toe nog niet gedaan) en maakte een geluidje met ademen. Na het wassen ging het weer goed maar kan hij daar ook echt last van krijgen of poetsen ze dat gewoon zelf weg?Hij weegt nu 1300 gram en als leeftijd hebben ze nu maar even 4mnd aangehouden. Maar de da zei ook dat als hij echt zo jong zou zijn hij wel groot zou worden dus blijft het tot nu toe een gok. Er waren wel al ballen te zien (1 duidelijk de ander komt eraan) dus het is wel echt een mannetje. Dat weten we iig zeker. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Groetjes Yvonne
Lieke175 Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Tja, het heerst he... En het influenzavirus (griepvirus) kan heel veel verschillende vormen krijgen, blijkbaar dus ook een konijnenvorm. Heel veel beterschap voor hem!
margreet Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Ach gossie,heel veel beterschap met de kleine man.
YvonneH Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Geplaatst: 19 februari 2008 Dank jullie wel! Hij is nu nog echt een beetje zielig, hij slaapt veel en eet niet echt. Hij heeft net een minibeetje hooi gegeten en 2 stukjes peterselie. Ik mocht hem evt wat groen geven maar dat is hij niet echt gewend. Ze krijgen daar weleens kattegras maar verder niet. Hoeveel groen/kruiden zou ik hem kunnen geven denken jullie?
Aanbevolen berichten