Angelina1983 Geplaatst: 26 augustus 2021 Geplaatst: 26 augustus 2021 Bij toeval zagen we dat het oog van Cooper rood is. Alleen het witte gedeelte aan de bovenkant is rood. Er lijkt een klein wit plekje met een puntje te zitten. Hij heeft geen traanoog en is vrolijk en levendig Zou dit een hooisplinter kunnen zijn? Morgen maar even naar de dierenarts. Spoiler
happy211 Geplaatst: 26 augustus 2021 Geplaatst: 26 augustus 2021 Ik heb de foto even achter een spoiler gezet voor je, het ziet er niet erg prettig uit. Goed dat je morgen even met hem naar de dierenarts gaat. Ik zou zo niet weten wat dit zou kunnen zijn, behalve dat het lijkt alsof het probleem aan de onderkant van het ooglid zit en daardoor het bloed in het wit van het oog komt.
Miekmoek Geplaatst: 26 augustus 2021 Geplaatst: 26 augustus 2021 20 minuten geleden zei happy211: Ik heb de foto even achter een spoiler gezet voor je Is hier iets bij misgegaan? Ik kan de foto niet meer bekijken..
happy211 Geplaatst: 26 augustus 2021 Geplaatst: 26 augustus 2021 @Miekmoekbedankt voor het doorgeven. Is het nu opgelost?
Marjoleink Geplaatst: 26 augustus 2021 Geplaatst: 26 augustus 2021 1 uur geleden zei happy211: @Miekmoekbedankt voor het doorgeven. Is het nu opgelost? Ik kan hem bekijken 1
Evee Geplaatst: 27 augustus 2021 Geplaatst: 27 augustus 2021 Het ziet er wel behoorlijk rood en ontstoken uit, verstandig dat je naar de dierenarts gaat! Het kan inderdaad zijn dat er iets in het oog is gekomen wat dit veroorzaakt, wel belangrijk dus om te laten controleren dat de oorzaak weg is, en meestal krijg je ook een (antibiotica) zalfje mee om infecties tegen te gaan is mijn ervaring.
Angelina1983 Geplaatst: 27 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2021 Zojuist bij de dierenarts geweest. Er is een beschadiging in zijn oog. Misschien met koppelen gebeurd of een hooitje ofzo. Druppels gehad en binnen een paar dagen moet het beter gaat.
Evee Geplaatst: 28 augustus 2021 Geplaatst: 28 augustus 2021 Fijn dat er duidelijkheid is, beterschap! Hopelijk is het niet te lastig druppelen en helpt het goed!
Aanbevolen berichten