Karin4800 Geplaatst: 3 augustus 2021 Geplaatst: 3 augustus 2021 Ons konijntje had al een tijdje een vies kontje. Na een badje vanavond vinden we een nare verrassing op haar rug. Ze is niet echt handtam, dus niet eerder ontdekt. wat is dit? Wat zou de oorzaak kunnen zijn En wat kunnen we er zelf aan doen? Konijntje eet en drinkt gewoon, ze is misschien iets lustelozer dan normaal. Spoiler
happy211 Geplaatst: 3 augustus 2021 Geplaatst: 3 augustus 2021 Hi Karin, ik heb jouw bericht even aangepast door de foto achter een spoiler te zetten. Dit is op de rug zeg je? Het is lastig te zien wat het precies is, maar het ziet er niet goed uit. Ik zou hier morgen een afspraak bij de dierenarts voor maken. Zag je dit pas na het badje, of merkte je hiervoor ook al iets? Dat er bijvoorbeeld iets in de wond zat wat je met het badje hebt weggespoeld?
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 4 augustus 2021 Geplaatst: 4 augustus 2021 (aangepast) Oeh, ik zou hier ook snel mee naar de dierenarts gaan. Heb je goed gekeken of het geen maden zouden kunnen zijn? De plek doet me daar een beetje aan denken namelijk. 4 augustus 2021 aangepast door Jamesthebunnybutler
DaniëlleV Geplaatst: 6 augustus 2021 Geplaatst: 6 augustus 2021 Hoe is het met dit konijn? Ben je naar de dierenarts geweest? Ik ben er erg benieuwd naar…
Karin4800 Geplaatst: 8 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2021 Zalfje mee gekregen. Wond wordt al zachter en konijntje is al levendiger. Denk dat t wel goed komt. Even goed doorsmeren. Oorzaak is een mysterie. We denken zelf dat er een rat oid in het hok is geweest. Al heeft het andere konijntje helemaal niets.
kimsie Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Goed dat je naar de dierenarts bent geweest en fijn dat het al beter gaat! Hopelijk is het snel helemaal weg 🙂
Aanbevolen berichten