mintaka Geplaatst: 7 maart 2008 Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Zou wel fijn zijn als Inge dat ook zo ziet en ze geen extra tijd (consult) geplanned heeft als controle voor Siebe, omdat hij geen inenting krijgt. Wat ze in ieder geval ziet is een Siebe die werkelijk enorm vooruit gegaan is !Daar hoeft ze geen controle voor uit te voeren ! Neehoor, doet ze niet, ik ga gewoon op spreekuur, dus eigenlijk heb ik geen afspraak. Trouwens, van de opname van Toendra in september (37 dagen) heeft ze er maar 20 aangerekend, en voor de tijd die Snoet daar heeft doorgebracht, heb ik niks moeten betalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 7 maart 2008 Delen Geplaatst: 7 maart 2008 zow wat goed zeg dat het weer zo'n stuk beter gaat met m, wie had dat gedacht! ik niet maar ben doodgelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 7 maart 2008 Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Fijn hoor dat het zo goed met 'm gaat!Mijn da matst ons ook wel vaak, wij komen er ook errug vaak. Kind aan huis daar haha.Ze zeiden al: als jullie komen kunnen we weer uit eten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 De DA was er niet. Spoedgeval. Ik voor niks 50 km heen en 50 km terug. Lees hier voor het vervolg:http://www.bunnybunch.nl/community/gedrag-koppelen/10026-drama-siebe-savannah.html :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 8 maart 2008 Delen Geplaatst: 8 maart 2008 Ik lees het net....Wat een gedoe toch...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten