noukiej Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 hallo allemaal,ik heb sinds gister opgemerkt dat me konijn een beetje een snotneusje heb is wat natter dan normaal ,ook ademt hij soms wat harder of is dit normaal?misschien weet iemand wat meerGroetjes:bunny3: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 goed opletten dat je konijn geen snot heeft want dat knorren of moeilijk ademen zijn er ook typische kenmerken van.Ik zou naar de dierenarts gaan want als het cronische snot wordt geraak je er niet meer vanaf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noukiej Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2008 oke bedanktja het is niet echt een vreselijke natte neus maar wel iets natter dan normaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 gewoon even naar de dieren arts natuurlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noukiej Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2008 ga ik doen haha hope dat die snel weer beter is want heb hem net pas twee weekjes (van de kinderboerderij) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Dus hij zat buiten ????? Als hij dan nu bij jou binnen zit kan het ook zijn dat je liebveling veel te warm zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten