bubbels Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Hallo allemaal Ons vlaamse konijn bubbels is donderdag naar de dieren arts geweest voor een ontstoken oog. Na die tijd eet hij alleen nog maar hoi en stro en laat zijn biks en een overheerlijke bruine boterham staat (die eet hij normaal direct op). Wat kan dit zijn ?Hij drinkt nog wel normaal maar hij oogt suf, zou dat door het zalf kunnen komen die we 3x per dag in zijn oog moeten doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Ik weet niet hoe ernstig de oogontsteking is maar meschien heeft ie er wel pijn aan?En alleen hooi eten een paar daagjes is niet zo erg, mits ie er genoeg van eet.Anders toch even overleggen met de da Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Welke druppels of zalf krijgt hij ?Mijn maag draait weerom als ik hoor dat je jouw Vlaamse reus brood geeft....Héél slecht. Een konijn heeft echt geen nood aan brood het doet meer verkeerd dan goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bubbels Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2008 hoeveel dagen?? hij heb nu 2 dagen alleen hoi op ik den dat morgn naar de dokter gaat als het dan nog niet over is. hij eet wel meer dan genoeg hoi dat wel. de naam van het zalf is chloramph + vit a/1en die bruine boterham wist ik niet hij vindt het helemaal geweldig dus dacht ik dat het geen kwaad kon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten