Bunny_time Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 De naam van dit topic zegt eigenlijk al genoeg, ik wilde dus mijn konijntjes gekookt groenvoer geven en vroeg mij af of dat een verschil maakt. Iemand een antwoord op mijn vraag?
Purno Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 (aangepast) Konijnen mogen geen gekookte groenten, of groenten en fruit uit pot of blik. Alleen verse rauwe dingen. Wel mogen ze gedroogde grassen en kruiden (check eerst even op de site welke precies, sommige planten zijn giftig) 22 juni 2021 aangepast door Purno
Evee Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 Nee, ze mogen inderdaad geen gekookte groenten. Je geeft het verse groenvoer zoals ze het in de natuur zouden tegen komen. Er staat in dit informatieve artikel veel uitleg over groenten voeren aan konijnen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/groenten-voeren-konijn
Bunny_time Geplaatst: 22 juni 2021 Auteur Geplaatst: 22 juni 2021 dankjewel, aangezien ik antwoord heb gekregen op mijn vraag mag hier een slotje op, nogmaals bedankt.
Aanbevolen berichten