Eline G Geplaatst: 15 juni 2021 Geplaatst: 15 juni 2021 Heeft iemand van jullie ervaring met een konijn waarbij de heup uit de kom is? Ze zouden haar opereren, de bol van de heup wegnemen en dan de spieren het werk laten overnemen. maar had graag even van anderen gehoord hoe hun konijntje dit ervaart heeft
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Geplaatst: 15 juni 2021 Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan mij herinneren dat het wel eens eerder gevraagd is. Ik zal even voor je zoeken naar dat topic.
Evee Geplaatst: 15 juni 2021 Geplaatst: 15 juni 2021 niet helemaal vergelijkbaar, maar wie weet toch ook handig om even door te lezen want het is wel een uitgebreid topic. 1
konijnen2 Geplaatst: 24 juni 2021 Geplaatst: 24 juni 2021 Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee maar de dierenarts heeft ervoor gestudeerd dus die zullen het echt wel goed weten
Marjoleink Geplaatst: 24 juni 2021 Geplaatst: 24 juni 2021 3 hours ago zei konijnenadvies: Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee maar de dierenarts heeft ervoor gestudeerd dus die zullen het echt wel goed weten Dat zou je denken, maar in de hele opleiding voor dierenarts wordt er een halve dag aandacht besteed aan konijnen. Deze worden namelijk gezien als een exotische diersoort. Daarom is het zo belangrijk om een konijnkdietenarts te zoeken, iemand die zich er uit interesse in verdiept heeft. We hebben daar op Bunnybunch ook ern lijst van, gebaseerd op ervaringen van leden.
Aanbevolen berichten