Debbie1983 Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 Hallo iedereen.. Hopelijk heeft iemand een idee Ik zit met raadselachtige symptomen bij mijn vlaamse reusen (dierenarts kon het tot nu tot ook niet verklaren) inmiddels zijn we helaas een zwangere voedster ( 1 jaar) kwijt geraakt een paar maanden geleden en nu lijkt mijn ram (1.5 jr) hetzelfde patroon aan te nemen Het lijkt zo te beginnen Lichtelijk ontstoken oog (blijft ontsteken ondanks druppels en zalfjes) Langzaam aan minder eten en drinken Daarna geheel stoppen met eten en drinken En vervolgens dus geen goede afloop (ondanks dwangvoeding) (Ze staan op vlas krijgen hooi, stroo, biks, en wat groenvoer hier of daar) Ik hoop dat iemand een idee krijgt van dit beeld... de hobbie is op deze manier niet leuk meer En vreselijk sneu voor mijn lieve reuzen 😞
Marjoleink Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 Ach, wat naar. Zijn je konijnen gevaccineerd? Heeft je dierenarts voldoende verstand van konijnen? In de opleiding komen konijnen amper aan bod, dus niet alle dierenartsen hebben evenveel kennis van konijnen. 1
Aanbevolen berichten