BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 juni 2021 Geplaatst: 8 juni 2021 Iemand enig idee wat er met het oogje van Ukkie is? Vacht erom heen is plat. Lijkt ook alsof er een traantje aan hangt. Moet ik hiermee direct naar de da of kan ik er over een paar weken naar laten kijken als ze voor hun vaccinaties moeten?
Marjoleink Geplaatst: 8 juni 2021 Geplaatst: 8 juni 2021 Zit er iets in het oogje? Blackie heeft dit een paar keer gehad, die had steeds een stukje hooi in zijn oog.
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Geplaatst: 8 juni 2021 (aangepast) 4 minuten geleden zei Marjoleink: Zit er iets in het oogje? Blackie heeft dit een paar keer gehad, die had steeds een stukje hooi in zijn oog. Nee ik zie niks. Alleen dat druppeltje onder haar oog, maar durf het niet weg te halen. Ze is al zo angstig van me. 8 juni 2021 aangepast door BaasjevanBrownie
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 8 juni 2021 Geplaatst: 8 juni 2021 Ik zou het even een paar dagen aankijken. Als het erger wordt wel naar de dierenarts gaan, maar het kan idd zomaar een sprietje hooi geweest zijn. Baloe heeft een keer een super geïrriteerd oogje gehad dat ontstoken was, dierenarts al gebeld voor een afspraak, volgende dag was het plotseling weg. 1
Eefje Geplaatst: 8 juni 2021 Geplaatst: 8 juni 2021 Kan weleens. Ik zou het ook even aankijken. Als je ziet dat het erger wordt of binnen een aantal dagen niet over gaat dan wel even naar laten kijken. Meestal is het niks 😊. 1
BaasjevanBrownie Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Geplaatst: 8 juni 2021 Oké gewoon weer overbezorgd dus 😉 bedankt, ik ga het aankijken.
Aanbevolen berichten