BobenFreek Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Hallo mede konijnenliefhebbers, Vandaag zag ik dat Freek, mijn konijntje van 1,5 jaar iets achterliet op het kleedje in de reiskoffer. Zie foto. Weren jullie of dit urine is en of dit gezond is? Dank alvast voor de reacties. Groetjes, Mariska
JokeC Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Het lijkt gewoon urine. Maak je je zorgen om de kleur? Konijnen kunnen afhankelijk van wat ze gegeten hebben verschillende kleuren urine hebben. Wij hebben ook rode urine als we bietjes gegeten hebben en erg gele urine als we asperges op hebben. 🙂 1 1
Ot&Sien Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Het lijkt mij idd gewoon urine... Heeft Freek inmiddels een nieuw maatje trouwens? Hij ging in februari naar Konijnenopvang Maaike toch? Ben benieuwd hoe dat is afgelopen! 😀 1 1
BobenFreek Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Geplaatst: 18 april 2021 Ah bedankt voor jullie snelle antwoorden! Heel fijn! Freek heeft een nieuw vriendinnetje en ze zijn heel erg gelukkig samen😁! Sole en hij hebben helemaal hun draai gevonden samen. 11
BobenFreek Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Geplaatst: 18 april 2021 Dank je wel! We zijn ook helemaal verliefd op ze 😍
JokeC Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Wat gaaf, dat je een klef koppeltje hebt nu! Gefeliciteerd met Sole en Freek, ze passen uiterlijk ook mooi bij elkaar, hihi. 👍😎 1
kimsie Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Wat een lieverds, gefeliciteerd met je nieuwe koppel! Zulke lieve koppies. 😍 En wat leuk dat je bij opvang Maaike bent geweest (dacht ik?), zag een tijdje geleden een video over haar opvang en wilde er eigenlijk ook heen maar helaas was het toch te ver reizen (met het ov). Kan niet wachten op meer foto's van je nieuwe koppel! Ik blijf kijken naar de foto, te lief 🥰 1
Punky punk Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Wat een prachtige foto! Maar vooral, wat een prachtige modellen! 1
Ot&Sien Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Wat een mooi en gelukkig koppeltje zo! Superfijn! Wij hebben bijna twee weken geleden ook voor onze Sien een maatje gevonden bij Maaike, hij heet Freek! 😄 1
BobenFreek Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Geplaatst: 18 april 2021 @Ot&Sien, wat heb je dat trouwens goed onthouden dat ik naar konijnenopvang Maaike ging 😁
BobenFreek Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Geplaatst: 18 april 2021 @Ot&Sien haha! Wat leuk dat je daar ook bent geweest en dat ie Freek heet😁! Super konijnenopvang! 1
Ot&Sien Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 2 hours ago zei BobenFreek: @Ot&Sien, wat heb je dat trouwens goed onthouden dat ik naar konijnenopvang Maaike ging 😁 Er zijn er hier op het forum niet veel die daar heengaan en omdat het ook "mijn" opvang is viel het me op en dacht ik er meteen weer aan toen ik je forumnaam net zag. 😄 1
Aanbevolen berichten