happy211 Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Ze zijn wel een stuk rustiger inderdaad, pas 's avonds worden ze actiever. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Het is hier 23 graden met 81% luchtvochtigheid. Als je even buiten bent zweet je je kapot. Is natuurlijk een ander soort warmte als met die hittegolf toen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Het is hier maar 17 graden en het waait hard. Geen idee wat de luchtvochtigheid precies is, maar ik zelf vind het hier buiten nu niet benauwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Hier is de luchtvochtigheid buiten 94% op het moment, 17 graden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 2 september 2021 Delen Geplaatst: 2 september 2021 Het wordt hier vannacht maar 9 graden buiten! Gelukkig zitten de bunnies en ik binnen 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Hier zijn volgens de voorspellingen de nacht temperaturen de komende 14 dagen allemaal nog boven de 12 graden. Ik doe dus nog geen stro of iets dergelijks in het nachthok.  Ik ben eigenlijk wel benieuwd bij welke nacht temperaturen de ander BB’ers stro in de nachthokken doen. Het is vast wel eerder besproken, maar ik kon het met de zoek functie niet vinden. Zelf dacht ik om een beetje stro te doen bij temperaturen onder de 10 graden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Ik heb altijd stro in het hok, vinden ze lekker om op te knabbelen. Het is hier 's nachts rond de 8 graden de afgelopen dagen, dus dan vind ik het ook wel nodig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2021 Hier zit er altijd een dun laagje stro in de grote schuilhokken. In de zomer niet veel, meer een laagje om te knabbelen & scharrelen. In de winter een dikke laag voor warmte.  Ik doe dat inderdaad als het onder de 10 graden zakt, niet direct als het zomaar een nachtje is, maar als het in het najaar echt blijvend koud gaat worden. Ik doe de dikkere winterse laag zeker als het onder de 5 graden is.  Maar dit zijn vragen voor het koud weer topic, niet het warm weer topic 😉  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 38 minuten geleden zei Evee: Hier zit er altijd een dun laagje stro in de grote schuilhokken. In de zomer niet veel, meer een laagje om te knabbelen & scharrelen. In de winter een dikke laag voor warmte.  Ik doe dat inderdaad als het onder de 10 graden zakt, niet direct als het zomaar een nachtje is, maar als het in het najaar echt blijvend koud gaat worden. Ik doe de dikkere winterse laag zeker als het onder de 5 graden is.  Maar dit zijn vragen voor het koud weer topic, niet het warm weer topic 😉  Hahaha ik weet het 😂 Vond het alleen met de temperaturen van nu een beetje gek om een winter topic aan te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten