Moeder van nijntje Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Hallo, Mijn konijn nijntje die heeft vanacht in de ren geslapen maar die heb ik vast geplakt aan de vloer met plakban anders gaat de ren de hele kamer door. Maar nu is die plakband vast aan haar huid komen te zitten en je krijgt het er moeilijk af. Hebben jullie tips of gewoon naar de dieren arts gaan Groetjes
Eefje Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Als het erg vast zit zou ik naar de dierenarts gaan. Een konijnenhuid is dun en kwetsbaar, ik zou bang zijn dat ik het kapot trek.
Evee Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Ja ik zou inderdaad oppassen dat je haar niet "levend gaat villen" om het er af te krijgen, dan zou ik inderdaad toch even langs de dierenarts gaan voor hulp.
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 maart 2021 Auteur Geplaatst: 23 maart 2021 Bedankt dan ga ik daar heen 🙂
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 maart 2021 Auteur Geplaatst: 23 maart 2021 (aangepast) Hellaas ik heb dierenarts gesproken maar die doet er niks aan. Ik moest maar naar een trimmer gaan 23 maart 2021 aangepast door Moeder van nijntje 2
Dorusjedot Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Wat vervelend om te horen! Was dit een konijnkundige dierenarts?
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 maart 2021 Auteur Geplaatst: 23 maart 2021 @dorusjedot geen idee zag op hun site dat ze ook met kleine dieren deden ik bel nu even een andere op voor tips of hulp
Evee Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Wat vervelend, en niet zo netjes. Het kan zijn dat konijnen-vachtverzorging niet echt zijn ding is, maar dit gaat toch niet om een trimbeurtje voor het konijn zodat hij weer lekker in z'n vacht zit, maar om iets wat mogelijk de huid kapot kan maken. Het is op zich wel zo dat konijnenvachtjes een vak apart is. Is er een konijnentrimmer waar je terecht zou kunnen in jouw omgeving?
Moeder van nijntje Geplaatst: 23 maart 2021 Auteur Geplaatst: 23 maart 2021 @evee ben net bij een andere dierenarts geweest en die heeft het zo voor elkaar gekregen en hoefde niks te balen daar was ik blij mee 🙂 5
JokeC Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Goed gedaan! Mooi dat het gelukt is en je konijntje geen "plakker" meer is.
Eefje Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 weet je meteen welke dierenarts je nooit meer gaat bellen 😉 1
Aanbevolen berichten