Sander0201 Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Hoi, Gisteren zagen we dat bij Wokkel de tanden niet zichtbaar zijn, en bij dribbel wel. Zou het kunnen dat dribbel haar tanden te lang zijn?Ze eet wel gewoon, lijkt nergens last van te hebben.Maar hoe zie ik of haar tanden te lang zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Te lang eet je konijn slecht en laat bix staan.De tanden onder zijn vaak net als bij dit konijn en boven ietsje langer.Bij dit konijntje te lang dus ze steken dan ook uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Gezonde tandjes staan netjes recht naast elkaar en zijn even lang. Als de tanden niet goed zijn groeien ze meestal krom, zijn ze ongelijk of extreem lang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sander0201 Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Zo als op de foto zien ze er niet uit gelukkig. Het is moeilijk om in Dribbel haar mond te kijken omdat ze op dit moment nogal humeurig is, maar ze eet nog wel gewoon goed.Ik vroeg het me alleen af, omdat we als we ze beide op tafel zetten we bij wokkel de tanden niet kunnen zien als je langs onder kijkt. En bij dribbel zie je de tanden wel zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nerwen Geplaatst: 11 februari 2008 Delen Geplaatst: 11 februari 2008 Ik heb een konijn gehad met doorgroeiende tanden. Bij hem zag je ook de tanden zitten. Mischien kun je voor de zekerheid beter even langs de dierenarts gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten