Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben vorige maand een konijn verloren aan kanker en nu bezig met Ted die culicuni heeft..

Nu heb ik nog een ander koppel, die ik net in hun hok wilt stoppen, ligt Lily dood op de grond, met Bale ernaast zittend.

Ik had haar meteen opgepakt om te kijken wat er aan de hand was.

Toen ik haar weer even terug legde, begon Bale te knagen aan haar nagels. Hij heeft er twee opgeknaagd.

Ik kon er niets over vinden online, ik heb dit gedrag nooit eerder bij hem gezien. Weet een van jullie wat dit is?

Geplaatst:
5 hours ago zei Mira11:

Ach jeetje! Zo ineens? Geen idee wat het betekend dat hij knaagde aan haar nagels. Heel veel sterkte gewenst!

Ja.. gister hele dag rond gehuppelt, meteen het eten opgegeten wat ik gaf. Snap er niets van ;(

• Verdrietig 1
Geplaatst:
2 hours ago zei Marijke Kromwijk:

Ja.. gister hele dag rond gehuppelt, meteen het eten opgegeten wat ik gaf. Snap er niets van ;(

Misschien is er een marter of een ander roofdier bij jullie in de tuin gekomen. Veel sterkte! 

Geplaatst:

Jee, jullie hebben wel een hoop ellende met de konijntjes zeg, sterkte! 

Raar ook dat je niets aan haar gemerkt heb en dat je niet weet wat het is. Hok maar even goed ontsmetten voor de zekerheid. Waarom hij aan haar nageltjes knaagt weet ik ook niet, dat is wel een beetje naar om te zien. 

Dus nu heb je twee konijntjes verloren in korte tijd en twee eenzame konijntjes over? Waarvan eentje ziek is.. 😢 Sterkte zeg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .