Ga naar inhoud

Gebroken achterpoot.


Inge Essers

Aanbevolen berichten

Hoi! Mijn 2 jaar oude dwerg heeft afgelopen woensdag zijn achterpoot gebroken, het is een breuk in zijn dijbeen. Hij reageert nog wel goed op aanraking aan de poot etc. nu is het ding, ik kan een operatie niet betalen en vind het eerlijk gezegd een beetje eng.. volgens de dierenarts kan hij zichzelf eventueel wel redden en zonder operatie door het leven kan (dit omdat er veel spieren omheen zitten) maar zal hij wel gehandicapt blijven..

Zou het raar zijn als ik hiervoor kies? Om te

kijken of hij zichzelf kan redden zonder operatie??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is schrikken. Laatst was er een ander forumlid met een konijn met ene gebroken achterpootje. Daar is toen voor gekozen om niet te opereren i.v.m. zijn gezondheid.

 

Misschien dat je dat topic door kunt lezen om te zien of daar nog handige informatie in staat om te overleggen met de DA. Heb je er al over gedacht om te overleggen eventueel over gespreide betaling of het hele bedrag bij iemand anders lenen en in termijnen terug betalen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JokeC:

Heb je er al over gedacht om te overleggen eventueel over gespreide betaling of het hele bedrag bij iemand anders lenen en in termijnen terug betalen?

Ja heb ik gedaan.. gespreid betalen is daar helaas geen optie. En lenen ben ik niet echt van, heb wel een GoFundMe gemaakt in de hoop genoeg op te halen of dat geld dan eventueel te gebruiken voor zijn medicijnen:) bedankt voor de info trouwens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .