Mary Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Toen ik mijn konijnen vanochtend ging voeren viel mij op dat de kleinste opeens heel bang is, je ziet het wit in haar ogen.Normaal is ze heel rustig. Ze rent wild door haar hok. Normaal gaat ze direct op haar eten af, maar nu niet. Zelfs haar geliefde peterselie wil ze niet. Wat kan er zijn? :(Maak me wel zorgen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaar Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Misschien is ze ergens flink van geschrokken? Zitten ze buiten? Kat in de tuin geweest ofzo?Ik zou me meer zorgen maken als ze juist stilletjes in een hoekje bleef zitten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 nee, ze zit gewoon binnen in huis..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 ik zou even afwachten...misschien wordt ze zo weer rustig. Misschien ff bij de kooi zitten en rustig toespreken. Ik denk idd dat ze geschrokken is van iets, een raar geluid ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Ok, ik zag dat ze toch wat peterselie heeft opgegeten....ik wacht het nog even af....maar ze is heel anders als anders... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Zoiets had Nijntje laatst ook. Heel raar kijken net alsof die bang was heel eng, Niet eten. Niet naar me toe komen. Hij is volgens mij ook ergens van geschrokken. Nijntje is uit zichzelf weer gaan eten. Hoop dat het bij jou Konijntje ook gebeurd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 Ik hoop ook dat ze snel weer de oude is, ze ademt ook snel maar keuteld goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2008 toch diaree Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vlana Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 ja als ze maar blijft eten..maar diaree hebben die van mij wel eens nadat ze een beetje kool hebben gehad.Is ze misschien geschrokken toen ze een harde scheet liet?nee sorry, dom grapje.Maar ik hoop dat je knijn zich gauw herstelt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 9 februari 2008 Delen Geplaatst: 9 februari 2008 erge stress gaat altijd gepaard met diarree.Ik zou even een doek over de kooi doen zodat ze rustig kan kalmeren en uitzoeken wat haar zo bang heeft gemaakt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten