konijnenlover Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 hoi mijn konijn heeft net van een 'hosta' (gele met groene blaadjes) gegeten (ik wist niet dat ze daar bij kon) maar ik weet niet of die giftig zijn. weet hier iemand dat??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Niet giftig maar maak er geen gewoonte van................ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijnenlover Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Oh oke gelukkig! en ik heb de plant meteen weggehaald dus het word zeker geen gewoonte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Maar een vraagje was het zeker een hosta? het zijn eigelijk tuin planten die nu niet groeien de bladeren namelijk.Of heeft ie ze uit een boeket geplukt haha.cindyheb je anders een foto van de plant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijnenlover Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Hoi, Ik heb een foto van de plant gemaakt (van wat er dan nog over is tenminste)maar me camera kabel is stuk.dus heb ik een plaatje gegoogeld, en het was er zo een. en hij had wel gewoon blaadjes en zo en hij stond gewoon buiten maar als hij toch giftig is, hoe kan ik dat dan merken aan me konijn want tot nu toe gedraagt ze zich gewoon normaal.? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Dat klopt dat is een hosta .........Maar heb je die pas geplant dan.Want die bloeien en het blad komt er pas in april mei normaal.Maar giftig is ie niet hoor.Als een konijn een giftige plant zou eten kun je weinig doen.In exstreme gevallen snel naar da en dan nog wat proberen.Maar een konijn kan niet over geven dat is het probleem.Dus uit kijken met berenkauw.vingerhoedskruid,blauwe regen bonen,en taxis wat wel in tuinen voor komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijnenlover Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Oh gelukkig, tog niet giftig... Ik weet niet hoe lang de plant er staat want ik ben pas verhuisd maar volgens mij al best lang... mischien komt het door dat de tuin erg beschut is of zo... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 7 februari 2008 Delen Geplaatst: 7 februari 2008 Ja ik sta er van te kijken heb gelijk vrienden gesproken of die van hun al in bloei stond kwa bladeren haha.Maar de natuur is van slag er zitten al katjes in mijn wilgen takken.Dat vinden konijnen trouwens erg lekker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 8 februari 2008 Delen Geplaatst: 8 februari 2008 Hier groeien er al weer bladeren aan de bomen, alles begint uit te lopen .. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten