Ripley Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 1 tip, neem het jezelf vooral niet kwalijk. Je gaat met goede bedoelingen naar een dierenarts, je verwacht dat je daar ook goed geholpen wordt. Ik help je duimen dat het goed komt. Die kleine vechtertjes kunnen soms toch meer hebben dan je denkt... 1
mammafelina Geplaatst: 10 december 2020 Geplaatst: 10 december 2020 Jeetje wat een heftig verhaal! Arme Roosje 😢 Ik ga héél hard voor jullie duimen dat Roosje het red 🍀 Sterkte! 1
Paola Kisner Iviglia Geplaatst: 11 december 2020 Auteur Geplaatst: 11 december 2020 18 uur geleden zei IreneM: Ach wat vreselijk 😢 ik duim heel hard dat ze erboven op komt. Was de dierenarts waar je de afgelopen keren heen bent geweest ook dezelfde die de castratie uitgevoerd heeft? Ik zou dat nog wel even terugkoppelen.. ja, ik had tot eergisteren eenzelfde dierenarts. Nu blijf ik echt bij deze in Soest, mocht het konijntje blijven leven.
Paola Kisner Iviglia Geplaatst: 11 december 2020 Auteur Geplaatst: 11 december 2020 Update: net de dierenarts gesproken. Zij is bijgekomen en oogt levendig voor wat zij meegemaakt heeft. Zij heeft een hele "ritsluiting" over het hele buikje. Zij heeft wat hooi gegeten, plasje gedaan, wat gekeuteld. Maar wij zijn er nog niet. Zij moet in opname blijven minstens tot maandag. En hopen dat aan de binnenkant wel gaat genezen. Zij wilt wel. Maar wat zij meegemaakt is, is heftig. 1
Marjoleink Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Ze is in elk geval de operatie doorgekomen. En de dierenarts denkt dat er een reële kans op herstel is, anders hadden ze haar niet geopereerd. Maar nu is het dus nog even spannend. Sterkte! 1
Eefje Geplaatst: 11 december 2020 Geplaatst: 11 december 2020 Nou dat is in elk geval voorzichtig goed nieuws! Stoer vechtertje 💗. Hopelijk mag ze maandag lekker naar huis. 1
Kenijn Geplaatst: 12 december 2020 Geplaatst: 12 december 2020 Zo he, wat een heftige periode voor jou en je konijnen! Sterkte met het verlies van Stidge, en ik hoop heel erg dat Roosje hier gezond uit gaat komen. 1
Aanbevolen berichten