Sjaak en Fien Geplaatst: 30 november 2020 Geplaatst: 30 november 2020 Hoi, sjaak stond vroeger vaak rechtop op zijn achterpoten te snuffelen, maar nu krijg ik hem zelfs met een stukje banaan niet zo ver, hij is al 7, is hij te oud hiervoor?
Evee Geplaatst: 30 november 2020 Geplaatst: 30 november 2020 Een konijn van 7 is nog niet zo heel oud, het is een gemiddelde leeftijd. Ze kunnen nog een heeel stuk ouder worden! Maar het kan wel op gewrichtsproblemen wijzen, wel even goed in de gaten houden of je verder geen tekenen ziet dat er iets mis is. En mocht je toevallig binnenkort naar de dierenarts gaan (bijv. voor vaccinaties) benoem het dan even extra, zodat ze er goed op kunnen controleren.
Sjaak en Fien Geplaatst: 30 november 2020 Auteur Geplaatst: 30 november 2020 Ik ben nog nooit naar de dierenarts geweest, Als ik over zijn ruggetje ga, kan ik zachtjes zijn ruggengraat voelen. Misschien gewoon een luitje, ik zal hem op een dieet zetten, kijken if t helpt 1
Evee Geplaatst: 30 november 2020 Geplaatst: 30 november 2020 Als je zachtjes zijn ruggengraat voelt als je over zijn rug graat is dat goed, dan is hij niet te dik of te mager. Je hoeft dan niets aan de voeding te veranderen. Maar nog nooit bij de dierenarts geweest? Ook niet voor vaccinatie of castratie?!
Sjaak en Fien Geplaatst: 30 november 2020 Auteur Geplaatst: 30 november 2020 (aangepast) 54 minuten geleden zei Evee: Als je zachtjes zijn ruggengraat voelt als je over zijn rug graat is dat goed, dan is hij niet te dik of te mager. Je hoeft dan niets aan de voeding te veranderen. Maar nog nooit bij de dierenarts geweest? Ook niet voor vaccinatie of castratie?! Nop, alleen castratie maar dat was in de week dat we hem net hadden 30 november 2020 aangepast door Sjaak en Fien