Aradia Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 M'n caviazeugje van ongeveer 1,5 jaar trek stukken vacht uit m'n konijnenvoedster. Ze trekt de vacht uit en eet het daarna op, m'n voedster lijkt er geen last van te hebben maar krijgt nu wel hele kale plekken op haart wangen waar m'n cavia het er vooral uit trekt. De cavia en het konijn kunnen het voor de rest heel goed vinden. M'n cavia heeft ook nog nooit last van verstoppingen gehad. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en heeft iemand tips wat ik er aan kan doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Wij hebben nu tot 2 keer toe cavia's in de dierenspeciaalzaak gehad die dit ook bij konijnen deden. Konijnen en cavia's zijn ook niet ideaal samen. Ik zou ze dan ook uit elkaar halen en beide een soortgenoot geven als maatje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb nog al gehoord dat cavia's dat bij konijnen durven doen. Ik zelf maak dat gelukkig niet mee maar ik geef al mijn cavia's wel een overvloed aan hooi en altijd een nieuwe tak om te knabbelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten