Anoniem anoniem Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Goed idee...ik heb van die van mij wel een pluk haar afgeknipt en bij een foto ingelijst.Meenemen naar huis om de ander afscheid te laten nemen dat heb ik ook gedaan.M.n andere konijntje(fie met gebroken poot) heeft er uren dagen bij gezeten.Maar na 2 dagen heb heb ik de overledende in een kweekbakje gelegt..dat stinkt dan niet..want tja...de derde dag hem naar de opvang gebracht om te koppelen en haar begraven. Ik ken iemand met een lieve japanner. Ze zoekt een goed huis...het is een vrouwtje van 4 ,jaar en gezond...en alleen achtergebleven..ook gewend los te lopen. Ze kan geen nieuw huis vinden...misschien is dat een oplossing..zijn ze weer allebij wat blijer.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem anoniem Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Naar opvang gebracht om te koppelen ..niet om te dumpen hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 59 minuten geleden zei Anoniem anoniem: Goed idee...ik heb van die van mij wel een pluk haar afgeknipt en bij een foto ingelijst.Meenemen naar huis om de ander afscheid te laten nemen dat heb ik ook gedaan.M.n andere konijntje(fie met gebroken poot) heeft er uren dagen bij gezeten.Maar na 2 dagen heb heb ik de overledende in een kweekbakje gelegt..dat stinkt dan niet..want tja...de derde dag hem naar de opvang gebracht om te koppelen en haar begraven. Ik ken iemand met een lieve japanner. Ze zoekt een goed huis...het is een vrouwtje van 4 ,jaar en gezond...en alleen achtergebleven..ook gewend los te lopen. Ze kan geen nieuw huis vinden...misschien is dat een oplossing..zijn ze weer allebij wat blijer.. Ze kan ook haar konijn naar een goede opvang brengen. Dan kan ze gekoppeld worden op karakter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 @Kolino ik maak kaarten met stempels waar ik speciale inkt voor gebruik. Daarmee kan ik dus een pootafdruk maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Hopelijk lukt het je om een mooie afdruk te maken @JacinthaBrehler Mocht het nou niet goed lukken, dan kun je de nageltjes het beste wat korter knippen, die zitten vaak een beetje in de weg om een mooie afdruk te maken. Konijnen hebben niet echt van die mooie voetkussentjes als honden en katten. Ik vind het wel een heel mooi idee om er iets mee te doen en eerlijk is eerlijk, hoe lelijk die afdrukken ook zijn, ik ben blij dat ik ze heb! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem anoniem Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Ach..ik probeer ook maar wat om haar te helpen.Ze wil gewoon een goed huis en iemand die er geld voor over heeft als er iets is. Het is een lief en relax beest..mpcht er iemand interesse hebben.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 2 uur geleden zei Anoniem anoniem: Ach..ik probeer ook maar wat om haar te helpen.Ze wil gewoon een goed huis en iemand die er geld voor over heeft als er iets is. Het is een lief en relax beest..mpcht er iemand interesse hebben.. Laat haar naar de opvang gaan dan. Hetzij om het dier af te staan, hetzij om het te koppelen en weer mee naar huis te nemen. Ik ga het risico niet nemen dat het niet klikt, Kliko is nogal eigenzinnig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem anoniem Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Dat wil ze niet.naar opvang Het moet ook wel klikken inderdaad anders gaat ie gewoon weer mee met haar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 2 uur geleden zei Anoniem anoniem: Dat wil ze niet.naar opvang Het moet ook wel klikken inderdaad anders gaat ie gewoon weer mee met haar. Waarom niet? Als ze toch het konijn zelf wil houden kan ze toch in de opvang koppelen en weer mee naar huis nemen? Maar goed, Kliko gaat binnenkort als alles volgens plan verloopt op koppelvakantie in de opvang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je. Ik word er zelf ook emtioneel van Spook is zo'n bikkel. Dapper dat je deze beslissing hebt gemaakt. Ik hoop dat je nog een mooie pootafdruk kan krijgen van Spook als aandenken. Nogmaals heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Veel sterkte Jacintha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Vanmiddag om 15.00 uur staat de afspraak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Wat fijn dat je zo snel terecht kon, maar ook moeilijk dat het nu echt zo ver is. Heel veel sterkte! ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte vanmiddag! Ik zal aan je denken. ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte vanmiddag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Veel sterkte jacintha, wat een rare rotdag voor je.. Lieve spook.. ❤️❤️❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Sterkte de komende tijd ❤️🤗 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie ❤ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte! ❤ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 (aangepast) @JacinthaBrehler, echt enorm veel sterkte. Ik en Punky denken aan je! Verwen haar nog!😘 9 november 2020 aangepast door Punky🐰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte @JacinthaBrehler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Ze zit nu nog lekker van wat kattengras te genieten... ❤️😔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Lief mooi spookje ❤️. Wat is dit dubbel hee. Als ze er nou doodziek bij zou liggen, maar ze is zo levendig. En toch echt de juiste beslissing. Zo moeilijk 😭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Heel veel sterkte vanmiddag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten