x_blvck Geplaatst: 16 oktober 2020 Geplaatst: 16 oktober 2020 Hallo allemaal ! ik kwam vandaag in de dierenwinkel pilletjes tegen voor je konijn, en dat waren dramspoelings pillen en op de beschrijving stond dat dat maandelijks gebruikt mocht worden om je konijn een darmspoeling te geven. het lijkt me toch niet zo heel gezond denk ik ? is er iemand die dat wel doet of kent ? want als het goed is voor me nijntje dan wil ik daar wel eens in kijken
Marjoleink Geplaatst: 16 oktober 2020 Geplaatst: 16 oktober 2020 Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom je een konijn een darmspoeling zou willen geven zonder dat daar een medische reden voor is.
Punky punk Geplaatst: 16 oktober 2020 Geplaatst: 16 oktober 2020 😳😳, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zoals @Marjoleink al zei. Ik zou niet weten waarom een konijn en darmspoeling nodig heeft.
Evee Geplaatst: 16 oktober 2020 Geplaatst: 16 oktober 2020 Klinkt toch niet als iets wat ik aan mijn konijnen zou geven... de darmen zijn al zo kwetsbaar, waarom zou je?!
Aanbevolen berichten