Freud Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Hey allemaal, Freud is eergisteren gecastreerd. Kan het zijn dat ze overmatig plassen na een castratie?Toen ik gisteren en vandaag zijn plasbak optilde, lag er echt een gigantische plas urine onder, niet normaal. Thanks, groetjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 was het de eerste plas na de operatie? dan vind ik dat logisch.Maar misschien zijn er meerdere verklaringen.Hoe is hij voor de rest? Zijn eigen vrolijke zelf? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aileen Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 ik lees ff mee, wie weet dat dit bij Breezer ook het geval is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Uhm, nee geloof niet zijn eerste plas. Die was netjes op de bak. Maar alles wat eronder beland is, komt dus doordat hij er net naast geplast heeft. Verder istie volkomen zichzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Nou ik verbaas me nog vaak over de hoeveelheid van bo , al is hij niet gecastreerd maar toch hij flikt het weleens om op de bank te plassen net zoveel als mijn hond mazzel man haha maar aan mij heb je niks sorry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten