Karin de Graaf Geplaatst: 17 september 2020 Auteur Geplaatst: 17 september 2020 Ik snap ook niet hoe je als dierenarts zo’n beestje onnodig lang met dit kunt laten rondlopen. schrale troost is dat de kans erg groot was geweest op herhaling, maar ben er echt stuk van.
Karin de Graaf Geplaatst: 17 september 2020 Auteur Geplaatst: 17 september 2020 40 minuten geleden zei Marjoleink: Heel veel sterkte! Hoe is je andere konijn eronder? ze waren met hun drietjes dus de andere 2 hebben elkaar gelukkig nog. Denk dat ikzelf er nog het meest verdrietig van ben
Eefje Geplaatst: 17 september 2020 Geplaatst: 17 september 2020 Hè bah, ik schrik hiervan. Wat ontzettend verdrietig, arm lief diertje ❤️❤️. Heel veel sterkte
Ot&Sien Geplaatst: 17 september 2020 Geplaatst: 17 september 2020 Oh wat erg zeg... Ik schrik er ook heel erg van. Veel sterkte gewenst voor jou! (En ik zou idd ook een andere dierenarts gaan zoeken, dit is te gek voor woorden.)
pakyakker Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 Hé bah.. Wat verdrietig! Heel veel sterkte met het verlies van je lieve konijntje! Sterkte voor de komende tijd.
Evee Geplaatst: 18 september 2020 Geplaatst: 18 september 2020 Sterkte met het verlies. Ik zal dit topic een slotje geven, als je er behoefte aan hebt kun je een topic bij de regenboogbrug openen.
Aanbevolen berichten