Linke Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Hoi hoi, Een van mijn konijnen heeft wss vachtmijt. Ik wil graag stronghold kopen maar vind het nergens... Dierenartsen in de buurt hebben het ook allemaal niet in de voorraad. Waar kopen jullie het? En ik ben online ook 'Revolution' tegengekomen, die bijna dezelfde eruit ziet als Stronghold(zie fotos). Weet iemand of het hetzelfde middel zijn? mvg Linke
BaasjevanBakkes Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Ik zie een verschil volgens mij is de bovenste 15 mg en de onderste 60 mg..
Mira11 Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 (aangepast) Stronghold kun je volgens mij alleen maar op recept krijgen. Vreemd dat de dierenartsen het in de buurt niet hebben. Als je het zelf gaat geven wel goed oppassen met de dosering. Het is echt heftig spul. 1 september 2020 aangepast door Mira11 1
Marjoleink Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 De bovenste is 15 mg per dosis, de onderste is 60 mg/ml met 0,25 ml per dosis, dus dat bevat ook 15 mg. 1
BaasjevanBakkes Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Ik zie het inderdaad... Hmmmm.. anders even overleggen met een dierenarts?
Linke Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Geplaatst: 1 september 2020 goed gezien allemaal.. 1 uur geleden zei Mira11: Stronghold kun je volgens mij alleen maar op recept krijgen. Vreemd dat de dierenartsen het in de buurt niet hebben. Als je het zelf gaat geven wel goed oppassen met de dosering. Het is echt heftig spul. Heb je zelf ervaring gehad met stronghold?
Mira11 Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 38 minuten geleden zei Linke: goed gezien allemaal.. Heb je zelf ervaring gehad met stronghold? Ja. Maar dan bij mijn cavia. Je moet het dan nog een keer herhalen maar dat mag niet te snel achter elkaar. Ik zou zoiezo even overleggen met een dierenarts voordat je het geeft.
Linke Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Geplaatst: 1 september 2020 Zojuist zei Mira11: Ja. Maar dan bij mijn cavia. Je moet het dan nog een keer herhalen maar dat mag niet te snel achter elkaar. Ik zou zoiezo even overleggen met een dierenarts voordat je het geeft. Dat zal ik zeker doen. Had je het toen via de DA besteld?
Mira11 Geplaatst: 1 september 2020 Geplaatst: 1 september 2020 Mijn beertje had luizen en ik heb toen contact gezocht met de dierenarts. Daarna kon ik het meteen afhalen.
Linke Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Geplaatst: 1 september 2020 1 minuut geleden zei Mira11: Mijn beertje had luizen en ik heb toen contact gezocht met de dierenarts. Daarna kon ik het meteen afhalen. wat fijn. Misschien moet ik even kijken bij andere praktijken die verder weg zijn. 1
Aanbevolen berichten