silly1984 Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2008 als ze geen balletjes heeft ( van die roze dingen) dan is het een vrouwtje? want die heeft ze niet dus ik denk dat ik eindelijk een vrouwetje heb hiep hoi!:beer::bow: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 31 januari 2008 Delen Geplaatst: 31 januari 2008 inderdaad een mooie kleur heeft ze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 31 januari 2008 Delen Geplaatst: 31 januari 2008 als ze geen balletjes heeft ( van die roze dingen) dan is het een vrouwtje? want die heeft ze niet dus ik denk dat ik eindelijk een vrouwetje heb hiep hoi!:beer::bow: ik wil je niet de stuien op het lijf jagen......maarrrrrr uuuhmmm bij tien weken zie je (meestal) nog geen balletjes.....bij mij waren er op de leeftijd van twaalf weken zefs nog geen ballen te zien! je zult nu niet op de "ballentheorie"af kunnen gaan maar echt naar het geslacht zelf moeten kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 31 januari 2008 Delen Geplaatst: 31 januari 2008 jep het geslacht zelf bekijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 31 januari 2008 Delen Geplaatst: 31 januari 2008 De ballen van konijnen zullen pas gaan dalen vanaf 3 a 4 maand, dus daaraan kan je zeker het geslacht nog niet zeker stellen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2008 ok.Hoe kan ik dan het beste kijken,want er zit allemaal haar voor kan het nauwelijks zien,en als ik er aan zit gaat ze spartelen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Goed vast houden en het geslacht eruit drukken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 en is het nou gelukt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 4 februari 2008 Delen Geplaatst: 4 februari 2008 Het is een heel lief nijntje. Ze doet me aan mijn Gizmo denken toen hij klein was. Gizmo is inmiddels uitgegroeid (hij is 8 maanden nu) en weegt 2,3 kg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten