Okki Geplaatst: 30 augustus 2020 Geplaatst: 30 augustus 2020 25 minuten geleden zei Lene: Hallo, ik sluit nu pas aan, maar wou nog even meegeven als je tenminste nog extra tips kan gebruiken: via happyrabbitsandfriends kun je erg veel lekker en gezond eten bestellen voor konijnen. De mijne heeft daardoor echt anders beginnen eten. Wat bijvoorbeeld erg goed is ook voor tanden zijn wilgentakken, daar knabbelen en knagen ze erg graag aan. En weegbree geeft ook wel veel zin om te eten. Als je dat mengt met hooi gaat het ook al beter. Mijne eet nu eerst hooi en groenten en tussendoor knabbelt hij al es aan zijn brokjes ๐ Gezond konijnenvoer bestellen kan ook prima via bunnybunch zelf! ๐
Lene Geplaatst: 30 augustus 2020 Geplaatst: 30 augustus 2020 Aha ok dat wist ik helemaal niet ๐! Goed om weten, Okki! 1
Mira11 Geplaatst: 30 augustus 2020 Geplaatst: 30 augustus 2020 1 uur geleden zei Lene: Aha ok dat wist ik helemaal niet ๐! Goed om weten, Okki! Happy rabbits and Friends heeft ook goede en gezonde producten. Sommige dingen net weer even wat anders als bij Bunnybunch. Beide goede winkels om producten te kopen.
Aanbevolen berichten