Ans001 Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 (aangepast) Hallo allemaal, een tijdje geleden had ik al een post gemaakt over mijn konijntje dat iets aan zijn oog had. Nu blijkt hij een geperforeerd oog te hebben. Heel waarschijnlijk moet zijn oog eruit gehaald worden. Nu zit ik enkel met het probleem dat ik zelf niet zo’n operatie kan bekostigen. Ik ben nog studente en mijn ouders willen hier niet in bijleggen. (Wat te verstaan is) Nu weet ik dus eigenlijk echt niet wat doen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of raad hebben? Groetjes, Antje 27 juli 2020 aangepast door Evee titel aangepast zodat duidelijk is wat het betreft
IreneM Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Met de praktijk overleggen of je een betalingsregeling kan treffen. Of je ouders vragen of je het van ze mag lenen en in termijnen terug betalen. 1
JokeC Geplaatst: 27 juli 2020 Geplaatst: 27 juli 2020 Dat is een lastige situatie voor je, want je weet dat het moet gebeuren, maar hoe krijg je het bekostigd? Als je aan de DA vraagt wat het ongeveer gaat kosten dan kun je misschien ook aan vrienden en familie vragen om een kleine bijdrage, want vele beetjes maken toch een hele hoop. Bied aan auto's te wassen, boodschappen te doen, ramen te lappen, zodat je ouders ook zien dat je het heel serieus neemt, zodat ze misschien wel mee willen helpen de rekening te betalen? Sterkte en succes. Het gaat je vast lukken, dat moet gewoon. 1
Aanbevolen berichten