Milo het konijn Geplaatst: 16 juli 2020 Geplaatst: 16 juli 2020 Milo heeft al sinds ik hem heb een eigen wc, hij is daarom ook zinderlijk. Maar sinds kort plast hij opeens in een bepaald hoekje in zijn hok maar ook in zijn wc. Dus ik vraag me af of hij wel gezond is, want dat gebeurd nooit behalve nu. Heeft iemand een idee?   Groetjes 😀
Eefje Geplaatst: 16 juli 2020 Geplaatst: 16 juli 2020 Als het in een specifiek hoekje is heeft hij blijkbaar besloten dat dat een fijne wcplek is. Kun je daar een wctje neerzetten?
Milo het konijn Geplaatst: 16 juli 2020 Auteur Geplaatst: 16 juli 2020 10 minuten geleden zei Eefje: Als het in een specifiek hoekje is heeft hij blijkbaar besloten dat dat een fijne wcplek is. Kun je daar een wctje neerzetten? Heb ik al geprobeerd, maar dan plast ze weer op de plek waar haar wc stond.
Evee Geplaatst: 16 juli 2020 Geplaatst: 16 juli 2020 Twee wctjes dan, één op de oude plek, en één op de nieuwe plek.Â
Milo het konijn Geplaatst: 16 juli 2020 Auteur Geplaatst: 16 juli 2020 6 uur geleden zei Evee: Twee wctjes dan, één op de oude plek, en één op de nieuwe plek. Ik heb de wc verplaats naar de plek waar ze nu plast, ik heb net gecheckt of ze oké was zoals altijd en zag dat ze in haar bakje had geplast en gepoept 😅 (natuurlijk wel schoongemaakt) 1
Aanbevolen berichten