Sebastiaan Debruijn Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Hoi, ik heb 4 konijntjes rondlopen en 3 hiervan zijn mooi schoon enz maar een van de konijnen heeft een hele vieze achterkant en gaat ook niet bij de andere zitten, ze laat zich ook natregenen en haar poten enz zijn allemaal vies, ze heeft iets langer haar dan de rest wel, iemand tips?
Eefje Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Wat zie je voor viezigheid? Is het aangekoekte poep?
Evee Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Het kan vanalles zijn, maar goed is het niet. Het ligt niet aan wel of niet lang haar hebben in ieder geval. Eet het konijn wel goed hooi? Hoe is de dagelijkse voeding opgebouwd? Is er al wel eens ontlasting getest op wormen? Heeft het konijn overgewicht of gewrichtsproblemen?
Lene Geplaatst: 10 juli 2020 Geplaatst: 10 juli 2020 Opletten want die van mij had ook een vuile poep, ik dacht van diarree maar uiteindelijk bleken er achteraan allemaal maden te zitten. Kwestie van uren dan want die vreten zich door huid van je konijn. Ik zou toch snel naar DA gaan.
Aanbevolen berichten