Thibault Salen Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Ik weet niet goed hoe ik mijn konijnen moet aanpakken wegens dat ze te dun zijn volgens mij je voelt de ruggengraat wel maar de ribben een beetje dit is bij 3/6 konijnen die ik heb zitten ik heb net ander voer gekocht dus hope dat het gewoon aan het voer lag maar 2weken geleden woog mijn voedster van 4maand en 2 weken 665 gram en ik heb deze vandaag nog een gewogen en ze is 3 gram afgevallen dus dat moet ik doen??
BunnieHop Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Zorgen dat er altijd genoeg hooi beschikbaar is voor ze. Ik weet niet of je ze alle zes in een groep hebt zitten, maar je kunt ze proberen apart te voeren. Ruggegraat mag je lichtjes voelen bij konijnen, dan zijn ze prima op gewicht.
Evee Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Over 3 gram zou ik mij geen zorgen maken. Dat is zo minimaal, het gewichtsverschil tussen een volle en een lege blaas is al meer denk ik 😂 Hoe is het eetgedrag? Groeien ze wel goed? Wat en hoeveel voer je precies? Geef je de brokjes naar het verwachtte volwassen gewicht? Wat is het verwachte volwassen gewicht van je konijnen ongeveer?
Thibault Salen Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Geplaatst: 27 juni 2020 @BunnieHop hooi hebben ze altijd meer dan genoeg beschikbaar en ik heb ze met 4 zitten en met 2 apart en het voeren is geen probleem ze laten altijd wel wat liggen en het kwaliteit van voer zou ik volgens mij ook ni echt zorg in moeten maken mijn moeder werkt in de horta en zij raad meestal wel het beste eten aan
Thibault Salen Geplaatst: 27 juni 2020 Auteur Geplaatst: 27 juni 2020 @Evee groeien doen ze wel stilletjes aan en ik weet niet exact wat voor voer maar weet wel dat er alles in zit dag ze nodig hebben en ik zou niet weten hoe groot ze later ong zouden zijn
BunnieHop Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Weet je wel wat voor konijnen het zijn? Dan zou je in kunnen schatten hoeveel ze aan brokken mogen hebben op een dag.
Aanbevolen berichten