Pablo&Lola Geplaatst: 8 juli 2020 Auteur Geplaatst: 8 juli 2020 We wilden net haar medicatie en dwangvoer geven, maar ze slikt het nieteens meer door. De eerste twee hapjes gingen nog wel, maar verder laat ze alles uit haar bek stromen. Is dat niet een teken dat ze het zelf al opgegeven heeft? ☹️
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 46 minuten geleden zei Pablo&Lola: We wilden net haar medicatie en dwangvoer geven, maar ze slikt het nieteens meer door. De eerste twee hapjes gingen nog wel, maar verder laat ze alles uit haar bek stromen. Is dat niet een teken dat ze het zelf al opgegeven heeft? ☹️ Ah, dat is naar! Ik heb wel vaker konijnen die het uit hun bekkie laten stromen, ze kan zich ook gewoon vol voelen. Weet niet wat ze bij de DA gehad heeft? Krijgt ze ook een anti gas middel en is ze niet uitgedroogd?
Pablo&Lola Geplaatst: 8 juli 2020 Auteur Geplaatst: 8 juli 2020 Een laatste verdrietige update: Lola is in het bijzijn van ons en Lewis zojuist overleden. Ons lieve, lieve meisje is niet meer. 😪💔 8
Eefje Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Ooh nee... Wat ontzettend verdrietig... Jullie hebben hard gevochten voor haar. Heel fijn dat ze veilig thuis bij jullie en haar vriendje is gegaan. Heel veel sterkte ❤️❤️❤️❤️
BunnieHop Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Ah nee! Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies..
mammafelina Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Ah nee!! Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve konijnen meisje ❤️
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Wat verschrikkelijk, die dappere kon dus gewoon echt niet meer :(. Fijn voor haar en voor jullie dat ze thuis mocht gaan. Heel veel sterkte! ❤️
Pablo&Lola Geplaatst: 8 juli 2020 Auteur Geplaatst: 8 juli 2020 Dank jullie allemaal voor jullie steun. ❤️ Het is echt ontzettend verdrietig, maar ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik een opvangkonijn een mooi leven heb kunnen geven, al had ik haar graag een langer leven gegund, maar liever een kort en gelukkig leven dan een lang en ellendig leven. 4
JokeC Geplaatst: 8 juli 2020 Geplaatst: 8 juli 2020 Wat een ellende, je hebt zoveel voor haar gedaan, zo'n tof konijn, dikke mik met dondersteen Lewis, wat vreselijk jammer dat je niet langer van haar hebt mogen genieten, ze heeft zeker genoten van haar tijd bij jou, geen twijfel mogelijk. Heel veel sterkte. 1
Lienappelsien Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Ahhhhhh... Wat verdrietig 😞 Je mooie, lieve dame. Veel sterkte 1
Gast Geplaatst: 9 juli 2020 Geplaatst: 9 juli 2020 Ag, wat sneu. Maar ze heeft een mooi leven bij je gehad. Heel veel sterkte
Konijntje_Johan Geplaatst: 10 juli 2020 Geplaatst: 10 juli 2020 Wat vreselijk nieuws. Ik wens je heel veel sterkte toe ❤ 1
Aanbevolen berichten