Ga naar inhoud

Mijn konijn heeft kale oren en mist plukken in zijn gezicht


Cooper en Ik

Aanbevolen berichten

Mijn konijn cooper is een Nederlandse hamgoordwerg van 8 maanden oud. Hij krabt zich vaak aan de oren en niest veel. Hiervoor ben ik naar de dierenarts geweest en het is een allergie denken ze (Ik hou in de gaten dat hij naast het niezen geen snotneus krijgt) Maar nu begon hij zijn oren helemaal kaal te krabben en je kon het haar van zijn oren weg plukken. Dus toen hij gecastreerd werd nog nagevraagd of het met zijn oren goed ging. Werd hij onder de microscoop onderzocht. En kreeg hij een samengestelde druppels voor eenmaal in de week in zijn nek. We kregen geen informatie over wat hem mankeerde. En ik heb er wel spijt van dat ik dat niet heb nagevraagd. Maar nu drie weken later vallen nu ook plukjes haren uit zijn gezicht en buik ook zie ik geen verbetering door zijn druppels heeft iemand een idee want ik weet echt niet meer wat ik moet doen

 

ps. Hij heeft geen korstjes op zijn oren of ergens schilfers 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn dierenarts heeft zelf ook veel konijnen en heeft mijn konijn ook gecastreerd. Ze is gespecialliseerd in huisdieren en knaagdierenDus denk niet dat het daaraan ligt helaas. Ik begin te denken dat cooper naast zijn allergie nu in zijn uithaarperiode zit want dat begon ook bij de buik las ik ergens. Ik hoopte mijn cooper tijdens de vakantie te koppelen met een vriendinnetje. Maar weet niet of dat nog een goed idee is omdat hij misschien oormijt heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .