Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net wat groenvoer bij de konijnen neergezet en bij Chichi valt me een sliert bij haar staart op (zie foto)

Ik heb het weggeveegd en verder is haar kont keurig schoon, keutels dat ik heb gezien ook niks bijzonders aan te zien.

Wat is dit? 

IMG_20200618_153805432.jpg

Geplaatst:

Het lijkt gewoon op een strookje hooi met wat keutels eraan, misschien is die wel onder haar kontje blijven hangen terwijl ze aan het eten was? 

Geplaatst: (aangepast)

Mijn konijn had last van keutels onder haar kont. Misschien is het blijven hangen en kwam er iets van stro of hooi in? Daar lijkt het wel op. Je kunt het beste haar kontje controleren en schoonmaken met een beetje water. En misschien even het hok verschonen. Waarschijnlijk is er dan niks aan de hand. Succes! 

Edit: O ik zie nu dat het schoon was. Misschien heeft ze er gewoon opgestaan of ingezeten. En is er wat stro in gekomen. Anders zou ik het ook niet weten! 

aangepast door Lois en jip het konijn
Geplaatst:

Ik denk hetzelfde als hierboven. Ik heb het ooit ook al eens maagemaakt met mijn konijntje. Ik zag een keuteltje en toen ik het goed bekeek zag ik dat er een strootje aanhing.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .