Lysterious Geplaatst: 11 juni 2020 Delen Geplaatst: 11 juni 2020 Hallo iedereen, Ik heb een baby Vlaamse reus zonder mama. Hij/zij weegt nu 550 gram. Weten jullie hoe oud die ongeveer zou kunnen zijn nu? Groetjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 11 juni 2020 Delen Geplaatst: 11 juni 2020 In elk geval te jong om niet meer bij de moeder te zitten volgens mij hoor. Waar heb je dit ukkie vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lysterious Geplaatst: 11 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2020 Gevonden. De moeder heeft hem afgestoten. Doet er niks mee. Geef met de hand eten enzo. Maar zou graag willen weten wat nu dan ongeveer de leeftijd is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 11 juni 2020 Delen Geplaatst: 11 juni 2020 1 uur geleden zei Lysterious: Gevonden. De moeder heeft hem afgestoten. Doet er niks mee. Geef met de hand eten enzo. Maar zou graag willen weten wat nu dan ongeveer de leeftijd is? Ik heb geen idee hoe oud je konijn is. Waar heb je het konijn gevonden? Hoe weet je dat de moeder hem afgestoten heeft? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Waar komt de moeder vandaan? Kan zijn dat hij gewoon uit het nestje gevallen/ gekomen is. Je kunt die beter proberen nog terug te zetten. Voedster voeden maar max. 2 keer op een dag, dus misschien dat je je vergist hebt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lysterious Geplaatst: 12 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Dank jullie wel voor het antwoord. Maar de moeder is al weg. Kleintje is gevonden. En ik heb hier alleen het kleintje nog. Dus graag advies wat ik kan doen zonder de moeder. En hoe ik beste voor kleintje kan zorgen heb ik nu veel meer aan..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Bellen naar een konijnenopvang, want zij hebben ervaring met dit soort gevallen. Welke regio zit je? https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst Hier is een lijst met goede adressen. Je kan ook bellen met stichting Konijnenbelangen. Zo’n kleintje heeft nog melk nodig om het te kunnen redden. Geef alleen geen gewone melksoorten die je in de winkel kunt kopen, want daar kunnen konijntjes niet tegen. Weet je zeker dat het een volle Vlaamse reus is? Ik hoop enorm dat het een kruising is, want een Vlaamse reus wordt wel 7 kilo, dan denk ik niet dat zo’n mini veel kans maakt 😢 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lysterious Geplaatst: 12 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Hallo iedereen, Ik heb een baby Vlaamse reus zonder mama. Hij/zij weegt nu 550 gram. Weten jullie hoe oud die ongeveer zou kunnen zijn nu? Groetjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lysterious Geplaatst: 12 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Ik heb er melk voor speciaal voor konijnen enzo. Maar ik wou leeftijd weten zodat ik weet hoelang melk nodig heeft enzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Zijn de oogjes open? Is de vacht ontwikkeld? Loopt hij/zij rond? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 Een vlaamse reus hoort rond een week of 6 al op ongeveer 1.5 kg te zitten. Hoe oud jouw konijn precies is, geen idee. Maar veel te jong om zonder moeder te zijn. Wat is er gebeurd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 (aangepast) 9 uur geleden zei Lysterious: Gevonden. De moeder heeft hem afgestoten. Doet er niks mee. Geef met de hand eten enzo. Maar zou graag willen weten wat nu dan ongeveer de leeftijd is? Hoe weet je dat het een Vlaamse reus is als je het konijn gevonden hebt? 🤔 Was de moeder er nog wel bij en waar is de moeder nu? 12 juni 2020 aangepast door Ot&Sien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten