Sjaak en Fien Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 (aangepast) Hoi, als het lekker weer is, mag Sjaak dan binnen en buiten spelen? Ik heb gehoord dat dat niet zo goed is voor hun vacht, maar als het lekker weer is kan het wel toch? hij leeft normaal buiten) 7 juni 2020 aangepast door Sjaak en Fien
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 (aangepast) Mijn konijn leeft binnen maar als het lekker weer is gaat hij gewoon mee naar buiten met ons. Hij geniet echt van buiten in zijn enorme ren te spelen! Voor de nacht gaat hij dan terug naar binnen. 7 juni 2020 aangepast door Punky🐰
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Dus ik vermoed wel dat je je konijn ook mee naar binnen kunt nemen.
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 1 uur geleden zei Sjaak en Fien: Oh, oké, dank! Graag gedaan
Marjoleink Geplaatst: 7 juni 2020 Geplaatst: 7 juni 2020 Je konijn kan niet goed tegen grote temperatuurverschillen. Maar als de temperatuur buiten vergelijkbaar is met de temperatuur binnen dan kan dat geen kwaad. Hoe ga je hem dan mee naar binnen nemen? Of kan hij zelf in en uit lopen?
Sjaak en Fien Geplaatst: 8 juni 2020 Auteur Geplaatst: 8 juni 2020 Op 7-6-2020 at 11:04 zei Marjoleink: Je konijn kan niet goed tegen grote temperatuurverschillen. Maar als de temperatuur buiten vergelijkbaar is met de temperatuur binnen dan kan dat geen kwaad. Hoe ga je hem dan mee naar binnen nemen? Of kan hij zelf in en uit lopen? Gewoon tillen, dat vindt hij niet zo erg
Aanbevolen berichten