Flibberke Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Ik heb net bericht gehad van de dierenkliniek dat de behandeling met S-mez tegen coccidiose bij BamBam geslaagd is!:bounce:Nu wil ik terug rustig aan beginnen met groenvoer te geven (de nijnen mochten tijdens de behandeling geen groenvoer krijgen) maar met welke groente begin ik het beste? Wat is een 'veilige' groente voor een konijn wat nog herstellende is van coccidiose? (herstellende in gewicht dan!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Ik zou met wilgen takken of rucolla petreselie beginnen succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flibberke Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2008 OK, dan ga ik zo meteen nog even naar de winkel.:bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 25 januari 2008 Delen Geplaatst: 25 januari 2008 lekker rustig opbouwen weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten