Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, sinds mijn Sjaak geen vriendinnetje heeft sinds 3 dagen, geef ik hem 2 x per dag een kwartiertje aandacht eten spelletjes en knuffels! Vandaag was ik de hele dag weg en kwam pas laat thuis, ik gaf hem snel de knuffel/speeltijd! Hij begon rond om mij heen te rennen, dit doet hij altijd uit liefde, en begon zijn oren naar voren te bewegen! en heel hard te snuffelen/ademen(?) hij sprong tegen mijn rug op en rende weer de rondjes en duwde zijn hoofdje tussen mijn arm, suuuuper schattig, een stuk enthousiaster dan normaal! Herkent iemand deze reacties?

ik hoor het graag, groeten Freek

Geplaatst: (aangepast)
45 minuten geleden zei Sjaak en Fien:

Hoi, sinds mijn Sjaak geen vriendinnetje heeft sinds 3 dagen, geef ik hem 2 x per dag een kwartiertje aandacht eten spelletjes en knuffels! Vandaag was ik de hele dag weg en kwam pas laat thuis, ik gaf hem snel de knuffel/speeltijd! Hij begon rond om mij heen te rennen, dit doet hij altijd uit liefde, en begon zijn oren naar voren te bewegen! en heel hard te snuffelen/ademen(?) hij sprong tegen mijn rug op en rende weer de rondjes en duwde zijn hoofdje tussen mijn arm, suuuuper schattig, een stuk enthousiaster dan normaal! Herkent iemand deze reacties?

ik hoor het graag, groeten Freek

Met hard snuffelen bedoel ik makkelijk hoorbaar snuffelen en sneller dan normaal, een soort zacht gesnuffel van een hond denk ik?

aangepast door Sjaak en Fien
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .