Wittekopje Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 hoi allemaal! ik wou eens vragen...Wittekopje zit bij ons gewoon binnen, maar heeft wel een grote bak met onderin krantepapier en daarboven houtkrullen. Daar doet ze o.a. haar behoefte in een hoek. Als ik de bak verschoon is veel van het onderliggende krantepapier naar boven gekomen of verdwenen. Gisteren en deze morgen zag ik haar gewoon knabbelen van een stukje papier. Ze eet het dus op!Kan dat kwaad? Ze doet het wss al lang en is nog steeds gezond, maar ik vroeg het mij gewoon af.. Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marisa Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat het geen kwaad kan, maar natuurlijk niet in een te grote hoeveelheid natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Mijn nijnen doe het ook,en hebben nergens last van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 doet chico ook!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Telefoongids is hier favoriet en niets aan het handje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wittekopje Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2008 ah okay. goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Meneer Konijn Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Meneer Konijn eet heel vaak kranten en is kerngezond.De dierenarts zei me dat het geen kwaad kan als het niet te veel is, zijn gewone eten ook blijft eten en dat ik moest proberen zoveel mogelijk zwart/witte kranten in zijn bak te doen i.p.v. kleur. Daar zitten volgens hem meer chemicalien in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten