rocky Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Mijn voedster. Likt zichzelf en haar vriend enorm veel. Heeft ook steeds problemen met de ontlasting hierdoor. Dan weer diaree dan weer verstopping. Hoe kan ik dit voorkomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Dat zou ik ook wel eens willen weten, hier zijn ze ook nogal likkerig, vooral Sammy en die heeft ook altijd veel haren in haar keutels en zo nu en dan een verstopping.ik denk wel dat het goed is om ze wat extra te borstelen, zodat er al veel losse haren uit zijn die ze dan niet meer binnen kunnen krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2008 dat doe ik al maar wat doe je tegen verstopping Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Veel en veel borstelen.Bij langharige rassen kan je de vacht ook nog eens kort knippen wat ook redelijk helpt en daarnaast verse ananassap geven tegen haarballen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2008 kan dat in de drinkautomaat mireille? Ik hou ze al zo goed bij met borstelen. Maar ze likt haar ram uit dominantie en knabbelt aan zijn haren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 ik zou het gewoon in een bakje aanbieden, geen idee wat het voor uitwerking op je drinkautomaat heeft.Maar denk erom, verse ananassap, dus niet uit blik!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rocky Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2008 nou ik heb ananassap gegeven vers. Nu had ze vanmorgen een plakaat poep onder haar kont zitten. ik denk dat de blindedarm keutels te zacht waren geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten