Clover Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb deze week mijn flesje Equate aangebroken.Hoe lang kan ik dit flesje nu nog bewaren (en veilig gebruiken als dit nodig is)? Ik kon daar niks over terugvinden op de verpakking namelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Volgens mij een half jaar zoals alle medicijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 niet alle medicijnen zijn een halfjaar houdbaar hoor!!veel druppels zijn na openen maar een maand houdbaar!andere dingen weer veel landger! waarom bel je je dierenarts niet veen die kunnen het je vast vertellen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb net gekeken op een konijnengroep waar ik lid van ben en daar staat een half jaar na openen dus ik neem aan dat dit klopt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 zou best kunnen hoor! dat zeg ik ook helemaal niet! maar niet alle medicijnen zijn na openen een halfjaar houdbaar! en daar moet men dus ook niet van uit gaan! vloeistoffen hebben namelijk ook de neigng al eens snel te gaan schimmelen of schiften! maar staat er ook niets op het flesje zelf dan?? wel vreemd dat er niets op staat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBoris76 Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 zou best kunnen hoor! dat zeg ik ook helemaal niet! maar niet alle medicijnen zijn na openen een halfjaar houdbaar! en daar moet men dus ook niet van uit gaan! vloeistoffen hebben namelijk ook de neigng al eens snel te gaan schimmelen of schiften! maar staat er ook niets op het flesje zelf dan?? wel vreemd dat er niets op staat! Oké... ik bedoelde het ook niet verkeerd. Alle medicijnen die ik in huis heb zijn wel een half jaar goed vandaar dat ik schreef dat de meesten een half jaar goed blijven. Ikzelf heb ook Equate in huis en op het flesje staat niets maar wél in de begeleidende brief staat dat het een half jaar na openen goed blijft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Clover Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2008 Oké... ik bedoelde het ook niet verkeerd. Alle medicijnen die ik in huis heb zijn wel een half jaar goed vandaar dat ik schreef dat de meesten een half jaar goed blijven. Ikzelf heb ook Equate in huis en op het flesje staat niets maar wél in de begeleidende brief staat dat het een half jaar na openen goed blijft. Ok, dankjewel! Daar heb ik dus nog niet op gekeken. Ik had wel het flesje al drie keer rondgedraaid Dat ga ik thuis nog even checken dan. Meteen ook even uitrekenen en opschrijven welke datum dat dan is, is ook wel handig :baby: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten