Joachimdk444 Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Hoi vroeger was ik ook actief op dit forum. ik heb nog 2 konijntjes nu, maar eentje doet iets wat toch raar te noemen is. hij is volledig gezond, toont normaal gedrag en is speels, goed verzorgde vacht, goed eten & drinken. Maar hij maakt een gek geluidje bij sommige ademhalingen, niet altijd maar soms zo een klein Knorretje, tis niet uit boosheid ofzo. T lijkt wel op een verstopte neus, maar duurt al enkele weken. ik wou nog niet naar de dierenarts door corona & hij lijkt me ook gezond maar heeft iemand ervaring met een klein zoemend geluidje dat onregelmatig voorkomt? mvg
PaddiHazel Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Dat doet mijn konijn ook! Vaak een klein knorretje als hij slaapt of gewoon lekker ligt.
Joachimdk444 Geplaatst: 7 mei 2020 Auteur Geplaatst: 7 mei 2020 Tis bij mij wel echt heel vaak, gewoon als hij staat & een beetje wandelt of loopt hoor je zo een verstopte neus geluidje, ik vind het iets raar.. dit is em trouwens 😜
Marjoleink Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Moeilijk te zeggen. Het zou hormonaal kunnen zijn, het is voorjaar. Hij heeft geen natte neus en voorpootjes?
Joachimdk444 Geplaatst: 8 mei 2020 Auteur Geplaatst: 8 mei 2020 19 uur geleden zei Marjoleink: Moeilijk te zeggen. Het zou hormonaal kunnen zijn, het is voorjaar. Hij heeft geen natte neus en voorpootjes? Nee geen natte neus of voorpootjes
Aanbevolen berichten